TRE NUMERI al LOTTO, CAFOLOTTO, O’BANCOLOTTO, la SMORFIA, CAMERA CAFE

i NUMERI del LOTTO di OSCAR di MAIO

i NUMERI di OSCAR di MAIO

PETER VAN WOOD – RENATO CAROSONE – RENZO ARBORE

PETER VAN WOOD RENATO CAROSONE RENZO ARBORE
TRE NUMERI al LOTTO

Questa mattina mi sono svegliato
di soprassalto come un bebe’
ho fatto uno sogno simpatico e strano
ora vi spiego perche’
ho giocato tre numeri al lotto,
venticinque, sessanta e trentotto,
pensa un po’ che successo farà
la canzone se il terno uscira’
ho giocato tre numeri al lotto
venticinque sessanta e trentotto,
li ho giocati convinto perche’
li ho sognati tutti e tre
ho fatto un sogno
tanto tanto bello
ero in un castello
sotto un cielo blu.
c’erano tanti,
tanti pappagalli
rossi verdi e gialli,
che dicevan cosi’
giocali, giocali, giocali, giocali, gio’
ho giocato tre numeri al lotto
venticinque sessanta e trentotto,
li ho giocati convinto perche’
usciranno tutti e tre
ho fatto un sogno
tanto tanto bello
ero in un castello
sotto un cielo blu.
c’erano tanti,
tanti pappagalli
rossi verdi e gialli,
che dicevan cosi’
giocali, giocali, giocali, giocali, gio’
ho giocato tre numeri al lotto
venticinque sessanta e trentotto,
li ho giocati convinto perche’
usciranno tutti e tre
usciranno tutti e tre.

  

Patrizio  O’BANCO LOTTO

PATRIZIO o'bancolotto

Bancolotto

Nun è oro stammatina
Nun è argiento ‘sta nuttata
Tire annanze tutte ‘e juorne
Triste allero o abbelenato

Mò ‘na figlia se marita
Mò t’aumentano ‘o pesone
Si ‘e denare nun ce stanno
Hé à truvà ‘na soluzione

E allora 20 è ‘a festa
E ‘a sposa è 63
31 ‘o patrone ‘e casa
Fosse ca mò tocca a me

E allora…

Pe’ ‘sta vita scarpesata
Scummigliata, scuncecata
Dduje nummere stanotte
‘na speranza ‘o bancolotto

Pe’ ‘sta vita…

Oggi ‘a ggente, ambo o terno
joca tanto pe’ sbarià
ma pe’ chi se lotta ‘a vita
serve overo pe’ campà

Quanno ‘o stato nun t’aiuta
Pe’ nu guaio ca é passato
Quanno tiene dduje creaturi
E già n’ato n’è arrivato
Quaccheduno vene ‘nzuonno
E te dice comme è à fà
Sonco ll’aneme ‘o Priatorio
Sulo lloro può aspettà

E allora…

Pe’ ‘sta vita…

DINT'O BANCO LOTTO

‘A quaterna

‘A quaterna è il titolo di una canzone classica napoletana, che pur se incisa da artisti famosi: Sergio Bruni, Nino Taranto, Aurelio Fierro, Giacomo Rondinella, Antonio Basurto, Tina De Paolis, Roberto Murolo e Amedeo Pariante, famosa la canzone non è.

SERGIO BRUNI canta 'A QUATERNA
” ‘A quaterna”
‘A quanno ero guaglione gioco al lotto,
trentuno, sette, cinque, quarantotto,
o saccio ca so nnato sfurtunato
però na vota a vita adda cagnà.
Ah si mm’esce sta quaterna
cose ‘e pazze, cose ‘e pazze
tutto ‘o munno addà cagnà
Ah, si mm’esce sta quaterna
tutt ‘e Sante ‘mprucessione
dinte ‘e varche aggià purtà,
San Gennaro annanze annanze
pure nuje ‘a reta ‘a reta
‘anna dicere ‘e giurnale
se ‘mpazzute sta città.
Aaah! si mm’esce sta quaterna
tutto ‘o munno addà parlà.
Nennella dice ca je me so fissato
c ‘o lotto manna ‘a gente ‘o manicomio,
io dico che la vince chi l’ha lunga.
pecchè ‘na vota ognuno addà cagnà.
Ah! si m’esce sta quaterna
cara Napule pe n’anno
tutte ‘e guaje ti ‘a scurdà
Ah! che brinnese speciale
‘a ‘nu pranzo generale
tuttu quante aggià purtà;
‘na muntagna ‘e vermecielle
vino russe e purpetielle
e n’ orchestra , ciente orchestre
pe cantà e pe ‘nce spassà
Ah! si m’esce sta quaterna
cose ‘e pazze avimma fa’.

gif maker

SAN GENNARO

Camera Cafe - Numeri del Lotto

  

TRE NUMERI al LOTTO, CAFOLOTTO, O’BANCOLOTTO, la SMORFIA, CAMERA CAFEultima modifica: 2011-10-20T15:12:00+02:00da io-ei90numeri
Reposta per primo quest’articolo